Check with seller Admin Executive Quận 2
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 2, Quận 2, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
In charge of routine admin tasks, ensure all tasks are done properly and meet the deadlineWork with government authorities, building management for all company administration issuesEnsure the office is stocked with necessary supplies and all equipment is working and properly maintainedSourcing, evaluating suppliers effectively to purchase products and services for the office operationsExecute payment schedule, payment process of all office suppliesOrganize and save department files, contracts, dispatches, etc
Collaborate with the other departments for internal/ external events/ support and company events such as company trip, yearly health check;Organizing travel and accommodation for staff and customersMaking company notice, announcement order by CompanyDiary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities Yêu cầu ứng viên College/ Bachelor degree of the majors: AnyProven record of management experience of HR & Admin team at least 1 year experienceGood drafting, review and revise skills of all Admin related regulations/policies/contracts/other documents for all office operations activitiesGood communication skillsStrong working knowledge of MS office software (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)Result-oriented, careful, high accuracy, and excellent attention to details]Highly responsible, trustworthy, proactive, multi-taskingGood organization, planning and time management skillsAbility to identify, analyze, and resolve problemsWork well in a team or independently Quyền lợi Attractive salary and benefits package
13th month salary
Development opportunities: great career path, working with a talented team and challenging new projects
Opportunities to take initiatives, make an impact and become a true leaderEntrepreneurial environment with young and ambitious colleaguesPerformance review per year
Annual leave: 14 days/ yearInternal events: Engagement activities, Team building, Year-end party, etc
Insurance according to Vietnamese Labor Law and Premium Healthcare Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Kế Toán Tổng Hợp (Mức Lương Từ 9 Triệu)Việc tìm người - Quận 12 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Báo cáo thuế - Theo dõi công nợ, thu chi nội bộ, nhập hóa đơn sổ phụ - Thực hiện một số công việc khác theo sự phân công của Kế Toán Trưởng, ban Giám đốc Yêu cầu ứng viên - 1-2 năm kinh nghiệm, ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm côn...
-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng AhamoveViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Tiếp nhận các vấn đề từ shiper liên hệ tổng đài AhamoveGiải đáp thắc mắc từ shiper Thực hiện cuộc gọi ra khách hàng xác nhận thông tin giải đáp cho shipperLưu lịch sử sau mỗi cuộc gọi Thời gian làm việc: Xoay ca- Ca 1: 8h đến 17h- Ca ...
-
Nhân Viên Kinh Doanh - Thu Nhập Trên 10 TriệuViệc tìm người - Quận 2 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Chủ động liên hệ với khách hàng theo danh sách công ty cung cấp ty (qua mail, zalohay gọi trực tiếp) - Hỗ trợ khách hàng tìm hiểu, tham khảo thông tin về sản phẩm cổ phiếu, chứng khoánquốc tế - Hỗ trợ khách hàng mở tài khoản và giao...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)